جراحی بینی طبیعی شیک به همراه نمونه کارهای دکتر مجیدی

جراحی بینی طبیعی شیک که توسط دکتر مجیدی انجام می شود ، تکنیکی است که در عین برطرف کردن تمام ایرادات ظاهری و ساختاری ، بینی شما را به لحاظ فرم و اندازه کاملا با چهره تون هماهنگ و متناسب سازی می کند. اگر میخواهید از عمل بینی به یک چهره زیبا و نچرال برسید ، عمل بینی طبیعی شیک گزینه مناسبی برای شماست. یکی از مهمترین مزیت های این تکنیک ، مناسب بودن آن برای تمام افراد با هر نوع بینی و اناتومی صورت است.

فواید عمل بینی طبیعی چیست؟

شما با دو هدف زیبایی یا درمانی یا هردو برای جراحی بینی طبیعی شیک اقدام میکنید و هر هدف مزایا و فواید خودش را دارد که در ادامه به آن ها اشاره کردیم :

مزایای زیبایی رینوپلاستی طبیعی :

  • تناسب بیشتر: عمل بینی به شکل طبیعی با در نظر گرفتن تناسب اجزای صورت انجام می‌شود و به همین دلیل ظاهر هماهنگ‌ تری به چهره شما می‌دهد.
  • حفظ ظاهر طبیعی: در این نوع عمل ، فرم اصلی بینی حفظ می‌شود و فقط مشکلات و نقص ‌های آن برطرف می‌شوند.
  • ظاهر غیرمصنوعی: برخلاف عمل‌های فانتزی ، بینی همچنان ظاهر طبیعی خود را دارد و چهره حالت مصنوعی پیدا نمی‌کند.

مزایای سلامتی رینوپلاستی طبیعی :

  • بهبود در تنفس : اگر مشکلاتی مثل انحراف تیغه بینی وجود داشته باشد ، در حین جراحی بینی طبیعی این مشکل می تواند برطرف و نفس کشیدن شما بهتر شود.
  • کاهش عوارض: با توجه به تغییرات کم در عمل بینی طبیعی ، احتمال بروز عوارضی مثل عفونت ، خونریزی و مشکلات تنفسی کمتر است.
  • افزایش اعتماد به نفس: با اصلاح مشکلات بینی و بهبود ظاهر، فرد احساس بهتری نسبت به خود پیدا می‌کند و اعتماد به نفسش بیشتر می‌شود.

متقاضیان جراحی بینی طبیعی ، برای دریافت نوبت ویزیت و مشاوره با دکتر مجیدی ، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید.

جراحی بینی مدل طبیعی چه ویژگی‎هایی دارد؟

مشخصه های عمل بینی طبیعی به این صورت است :

  • ظاهر طبیعی: در جراحی بینی نچرال ، بینی به شکلی تغییر می‌کند که همچنان طبیعی به نظر بیاد و اصلاً حالت مصنوعی و غیرطبیعی نداشته باش.
  • تناسب با صورت:  تغییرات بینی طبیعی شیک به صورتی است که با بقیه اجزای صورت هماهنگ باشد و چهره را زیباتر و متعادل ‌تر کند.
  • حفظ فرم اصلی:  در جراحی بینی طبیعی ، فرم کلی بینی حفظ می‌ شود و فقط مشکلات و نواقص برطرف می‌شوند.
  • زاویه طبیعی: یکی از مشخصات که باعث طبیعی شدن بینی می شود ، زاویه بین نوک بینی و لب بالا است که در طبیعی ترین حالت خود حفظ می شود ؛ نه خیلی سر بالا و نه خیلی افتاده.
  • کمترین تغییرات:  عمل کردن بینی به سبک طبیعی شیک و مدرن ، سوراخ‌ های بینی بیش از حد کوچک نمی‌ شوند و قوس یا انحنای بینی خیلی کم و طبیعی هست.

به طور کلی ، جراحی بینی طبیعی به شکلی انجام می‌شود که کسی به راحتی متوجه عمل نشده و بینی خیلی تو چشم نمی‌زند ، ولی هم‌ زمان ظاهر جذاب‌ تری به صورت می‌دهد.


فیلم عمل بینی طبیعی دخترانه


آیا من داوطلب خوبی برای جراحی بینی طبیعی هستم؟

برای آندسته از افرادی که به دنبال عمل بینی نچرال شیک هستند ، درک این مطلب که پروسیجر جراحی طبیعی بینی ، چه مزایایی را برای آنها به همراه خواهد داشت بسیار حائز اهمیت است. جراحی بینی طبیعی شیک ، تغییراتی را در شکل ، اندازه یا میزان برجستگی بینی ایجاد می کند. با توجه به اینکه بینی عضو کانونی صورت است حتی کوچک ترین تغییر می تواند تاثیر قابل ملاحظه ای را در چهره بر جای گذارد. بنابراین اگر گلایه های زیر را از بینی خود دارید ، داوطلب ایده آلی برای فرایند عمل بینی طبیعی محسوب خواهید شد:

  • بزرگ بودن بینی
  • افتاده ، گوشتالو و برجسته بودن نوک بینی
  • پینچ دار بودن یا کوچک بودن بیش از اندازه نوک بینی
  • وجود قوز روی پل بینی
  • پهن بودن بینی
  • کج بودن بینی
  • وجود مشکلات و ناهنجاری هایی در ساختار های داخلی بینی که باعث دشوار شدن فرایند تنفس شده باشد.

در کنار موارد فوق ، لازم است انتظارات تان از نتیجه جراحی بینی طبیعی شیک در سطحی منطقی باشد و ضمناً در رده سنی باشید که رشد ساختار بینی تان کامل شده باشد. در چنین شرایطی بعنوان یک داوطلب ایده آل تلقی خواهید شد.

جراحی بینی طبیعی مردانه

انتظار اکثر آقایان از نتیجه جراحی بینی این است که حالت مردانه چهره حفظ شود ؛ به خاطر همین موضوع است که تعداد زیادی از آن ها مدل طبیعی و نچرال را انتخاب می کنند تا ابعاد بینی با در نظر گرفتن آناتومی کلی صورت محاسبه شود.

سن مناسب برای عمل بینی به سبک طبیعی

سن مناسب برای جراحی بینی به سبک طبیعی و نچرال به طور کلی بعد از 18 سالگی و قبل از 40 سالگی است. دلایل این محدوده سنی:

  • رشد: تا قبل از 18 سالگی ، رشد استخوان ها و غضروف های بینی به طور کامل اتمام نشده است. عمل بینی طبیعی در سنین پایین تر می تواند بر رشد طبیعی بینی تاثیر بگذارد و نتیجه عمل را غیرقابل پیش بینی کند.
  • بلوغ: علاوه بر رشد جسمی ، بلوغ روانی نیز برای تصمیم گیری در مورد عمل جراحی طبیعی بینی مهم است. افراد زیر 18 سال ممکن است به طور کامل از عواقب و خطرات عمل آگاه نباشند و به اندازه کافی برای این تصمیم مهم آماده نباشند.
  • سلامت: در سنین بالا ، روند بهبودی کندتر می شود و احتمال بروز عوارض جانبی افزایش می یابد.

چگونه برای عمل بینی طبیعی آماده شویم؟

اولین نکته به جهت آماده شدن برای جراحی بینی طبیعی شیک ، شرکت در جلسه مشاوره برای ارزیابی ساختار کلی صورت ، بررسی سابقه پزشکی ، انجام تست و بحث درباره اهداف فردی جراحی زیبایی در حین حفظ آنها در سطح منطقی است. با توجه به اینکه عمل طبیعی بینی یک پروسیجر جراحی مهم است ، بهتر است حداقل در طول چند هفته منتهی به روز جراحی ، تغییراتی را در سبک زندگی تان ایجاد کنید. بعنوان بخشی از اقدامات آمادگی قبل از عمل ، مصرف داروهای حاوی آسپرین ، داروهای ضد التهاب و سایر داروهایی که احتمال خونریزی را زیاد می کند ، متوقف کنید. سیگار نکشید و مصرف محصولات حاوی نیکوتین را متوقف کنید.

اهمیت جلسه مشاوره قبل از عمل بینی طبیعی

در جلسه مشاوره اولیه جراحی بینی طبیعی بعد از بررسی سابقه پزشکی بیمار ، بهترین دکتر عمل بینی طبیعی تهران به معاینه بینی پرداخته و به انتظارات و ایده های بیمار گوش می کند. سپس پیشنهاداتی را در خصوص تغییرات در اندازه و شکل بینی که بتواند بیشترین تناسب را با اناتومی موجود داشته و متقارن با ویژگی های صورت باشد ، ارائه می دهد. اعتماد کردن به پیشنهادات بهترین جراح بینی ، کلید دست یافتن به یک نتیجه موفقیت آمیز است چراکه این پیشنهادات ، به پشتوانه دانش قوی ، تجربه عمیق و نگاه هنری ارائه شده است.

عکس نمونه یک بینی طبیعی شیک و زیبا

برای نوبت دهی سریع تر جهت جراحی بینی طبیعی و ارتباط مستقیم با پزشک ، میتوانید با شماره مطب تماس بگیرید.

جراحی بینی طبیعی با چه تکنیک هایی قابل اجراست؟

عمل بینی طبیعی با دو تکنیک رینوپلاستی باز و بسته شکل داده می شود. تفاوت این دو پروسیجر در نوع برشی است که برای دسترسی به چارچوب داخلی در بینی ایجاد می شود. در تکنیک باز ، برش کوچک چند میلی متری در پوست حدفاصل بین دو سوراخ بینی یا کلوملا ایجاد می شود. کلوملا ساختار غضروفی است که با پوست پوشیده شده و بین دو سوراخ بینی قرار دارد. بقیه برش ها در هر دو تکنیک باز و بسته ، همگی در داخل بینی ایجاد می شوند.

نکته قابل توجه این است که برش خارجی که در تکنیک باز جراحی بینی طبیعی ایجاد می شود بعد از سپری شدن دوره بهبود ، هیچ اثری از خود بر جای نخواهد گذاشت. دستاورد باز در طول جراحی بینی طبیعی این فرصت را به جراح می دهد تا چارچوب داخلی را بهتر ببیند و به ساختارهایی که جراحی روی آنها انجام می شود تسلط و احاطه بیشتری داشته باشد. بنابراین تغییرات و اصلاحات دقیق تری روی بینی انجام خواهد شد.

خط کانتور در جراحی بینی طبیعی به چه شکل است؟

خط کانتور در جراحی بینی طبیعی یکی از مهم ‌ترین عوامل در خلق یک نتیجه متعادل و هماهنگ و نچرال است. خط کانتور به خطوط و انحنای طبیعی بینی اشاره دارد که از پل بینی تا نوک آن امتداد می‌یابد و باید به گونه ‌ای طراحی شود که هم با سایر اجزای صورت هماهنگ باشد و هم ظاهری طبیعی شیک و غیر مصنوعی ایجاد کند. در اینجا به توضیح جزئیات خط کانتور در عمل طبیعی دماغ می‌پردازیم:

۱. حفظ خطوط نرم و طبیعی

یکی از اصول اصلی در طراحی خط کانتور در جراحی بینی طبیعی ، حفظ خطوط نرم و منحنی در طول دماغ است. این خطوط باید به گونه ‌ای باشند که تغییرات ایجاد شده در بینی به چشم نیاید و بینی به شکلی نچرال و غیرقابل تشخیص تغییر کند. یک خط کانتور موفق در عمل دماغ طبیعی به شکلی طراحی می ‌شود که از پل بینی تا نوک آن به صورت یکپارچه و هماهنگ ادامه یابد.

۲. توجه به هماهنگی بین پل و نوک بینی

در عمل بینی طبیعی ، خط کانتور باید به گونه‌ای باشد که پل بینی به طور ملایم به نوک بینی متصل شود. اگر پل بینی بسیار باریک یا نوک بینی بیش از حد برجسته شود، این تعادل به هم می‌خورد و نتیجه ممکن است مصنوعی به نظر برسد.

۳. عدم استفاده از برجستگی ‌ها و فرو رفتگی‌های غیر طبیعی

یک خط کانتور طبیعی باید فاقد هرگونه برجستگی یا فرو رفتگی غیرطبیعی باشد. در برخی از جراحی‌ های بینی که به دنبال ایجاد تغییرات شدید هستند، این نوع خطوط تیز و نامتوازن به وجود می‌آید. اما در عمل دماغ طبیعی ، جراح تلاش می ‌کند تا از ایجاد چنین تغییراتی خودداری کرده و خطوطی نرم و هماهنگ ایجاد کند.

۴. تطابق با نوع و ساختار بینی

نوع و ساختار بینی هر فرد منحصر به فرد است و خط کانتور نیز باید با این ویژگی‌ ها تطابق داشته باشد. برای مثال ، در افرادی که بینی پهن ‌تری دارند ، خط کانتور عمل بینی طبیعی ممکن است کمی گسترده ‌تر باشد، در حالی که برای بینی‌ های باریک‌تر ، خطوط ممکن است نزدیک‌تر و ملایم‌تر باشند. جراح با توجه به آناتومی خاص هر بیمار ، خط کانتور عمل طبیعی بینی را به شکلی طراحی می‌کند که نتیجه‌ ای نچرال و شیک حاصل شود.

۵. تاکید بر انحنای طبیعی بینی

یکی از نشانه ‌های یک خط کانتور طبیعی ، انحنای نچرال بینی است که به‌ ویژه در نمای نیم ‌رخ قابل مشاهده است. این انحنا نباید بیش از حد تند یا صاف باشد. طراحی یک خط کانتور با انحنای و قوس طبیعی و ملایم می ‌تواند ظاهری جذاب برای بیمار ایجاد کند که به زیبایی کلی چهره می‌افزاید.

۶. هماهنگی با سایر ویژگی‌های صورت

خط کانتور عمل دماغ طبیعی باید با سایر ویژگی ‌های صورت ، مانند چانه و پیشانی ، هماهنگ باشد. این هماهنگی کلی باعث می شود که دقیقا نتیجه عمل بینی ، طبیعی شیک شود.

عکس عمل طبیعی بینی گوشتی زنانه

آیا جراحی طبیعی بینی با لیزر انجام می شود؟

در مورد جراحی بینی به فرم طبیعی با لیزر ، باید به چند نکته توجه کرد:

  1.  جراحی بینی طبیعی با لیزر به طور کامل یک اصطلاح غیر دقیق است. لیزر در عمل بینی کاربردهای محدودی دارد و نمی تواند جایگزین روش های سنتی جراحی بینی باشد.
  2. کاربرد اصلی لیزر در عمل بینی ، برای ایجاد برش روی پوست بینی است. این کار می تواند مزایایی مانند خونریزی کمتر و دقت بیشتر در برش را به همراه داشته باشد.
  3. اما لیزر هیچ نقشی در تغییر شکل استخوان ها و غضروف های بینی ندارد. این کار فقط با استفاده از ابزارهای جراحی سنتی انجام می شود.

 بنابراین ، هیچ تفاوتی در نتیجه نهایی عمل بینی به فرم طبیعی با لیزر یا روش های سنتی وجود ندارد. به تبلیغات اغراق آمیز در مورد جراحی بینی با لیزر توجه نکنید.

بهترین جراح عمل بینی طبیعی شیک

رینوپلاستی یکی از پر چالش ترین تکنیک های جراحی زیبایی صورت است و می تواند نتایج مهمی را برای بیمار به همراه داشته باشد. بنابراین در فاز انتخاب بهترین جراح بینی ، باید فاکتورهای متعددی از جمله تجربه جراح را مد نظر قرار دهید. برخورداری از سال ها تجربه و قدرت تمرکز در سطح بالا روی فرایند جراحی بینی طبیعی شیک و توانایی تلفیق جدیدترین و مدرن ترین تکنیک ها در این حوزه ، بدون شک می تواند نتیجه ای دلخواه را رقم بزند. بنابراین اگر خواهان داشتن یک بینی طبیعی و در عین حال زیبا هستید ، یکی از کلیدهای رسیدن تان به هدف مورد نظر ، دقت در انتخاب جراح است.

جراحی طبیعی انواع بینی

1 – بینی استخوانی : معمولا بینی های استخوانی به خاطر مشکلاتی مثل قوز و کجی ، جراحی می شوند. با توجه به بافت های محکم می توان جراحی بینی استخوانی را به هر مدل انجام داد. اگر سلیقه شما فرم نچرال است می توانید تحت عمل بینی طبیعی شیک قرار بگیرید.

2 – بینی گوشتی : انتخاب مدل برای بینی های گوشتی محدودتر است ؛ به این خاطر که بافت های غضروفی نرم و ضعیفی دارند. همانطور که گفته شد مدل طبیعی با در نظر گرفتن استاندارهای صورت بر روی بینی اعمال می شود و به همین دلیل می تواند انتخاب مناسبی برای بینی های گوشتی باشد.

نچرال راینوپلاستی توسط بهترین جراح بینی به سبک طبیعی شیک

درباره پخش ویدیو رضایت بیمار از نتیجه جراحی بینی طبیعی شیک - دکتر محمد مجیدی

هزینه جراحی بینی طبیعی در تهران چقدر است؟

بینی هر بیمار دارای مشخصه های منحصر بفرد خود می باشد و کار کردن روی آن برای رسیدن به نقطه ای که یک نتیجه طبیعی از آن خلق شود ، یک فرایند کاملاً سفارشی و یونیک برای هر بیمار می باشد. در برخی بیماران ، دامنه فرایند جراحی بینی طبیعی ، پیچیده تر است و حتی لازم است برای طبیعی جلوه دادن بینی ، تکنیک هایی از قبیل گرافتینگ روی آن انجام شود. در کنار پیچیدگی فرایند ، دستمزد جراحان مختلف با هم فرق دارد و جراحی که برای سپردن عمل به دست او انتخاب می کنید ، هزینه عمل تان را نیز تغییر می دهد.

همچنین موقعیت جغرافیایی که برای انجام جراحی زیبایی بینی طبیعی شیک انتخاب کرده اید نیز روی هزینه تاثیر گذار است. برای مثال اگر عمل بینی طبیعی در تهران را انتخاب کنید ، هزینه تان با شهرهای دیگر متفاوت خواهد بود. در طول جلسه مشاوره ، جراح با درک این موضوع که هزینه ، یکی از دغدغه های اکثر بیماران است ، در این باره توضیحاتی پر محتوا و مفید را در اختیار بیمار قرار می دهد.

جراحی بینی طبیعی با غضروف پیوندی

جراحی بینی طبیعی با غضروف پیوندی زمانی انجام می ‌شود که ساختار بینی به دلیل کمبود غضروف یا آسیب نیاز به تقویت یا بازسازی داشته باشد. این روش برای افرادی که بینی آن ‌ها ضعیف است یا شکل طبیعی و استحکام کافی ندارد ، مناسب است. در چنین مواردی ، جراح برای انجام یک عمل بینی طبیعی شیک ، از غضروف‌ های بدن بیمار ، مانند غضروف گوش یا دنده ، استفاده می ‌کند تا به بینی شکل دهد و ظاهر طبیعی‌ تر و نچرالی ایجاد کند.

مواردی که جراحی بینی طبیعی با غضروف پیوندی انجام می ‌شود:

  1. بازسازی بینی آسیب‌دیده: اگر فرد به دلیل تصادف ، ضربه یا جراحی‌های قبلی، بخشی از غضروف بینی خود را از دست داده باشد، جراح از غضروف پیوندی استفاده می‌کند تا بینی را بازسازی کند و عملکرد تنفسی را بهبود بخشد.
  2. بینی ضعیف یا فرو رفته: برخی افراد به ‌طور طبیعی بینی ‌هایی دارند که ضعیف است یا پل بینی فرو رفته و پشتیبانی کافی ندارد. جراحی زیبایی بینی طبیعی با غضروف پیوندی در این موارد به تقویت ساختار دماغ کمک می‌ کند و باعث می ‌شود بینی استحکام بیشتری داشته باشد و طبیعی ‌تر به نظر برسد.
  3. افزایش حجم یا تغییر شکل بینی: اگر بینی به دلیل کوچکی بیش از حد ، عدم تقارن یا ناهماهنگی با صورت ، برای ایجاد فرم طبیعی و نچرال نیاز به تغییر شکل داشته باشد ، جراح از غضروف پیوندی استفاده می‌کند تا بینی را متناسب ‌تر و هماهنگ‌ تر با صورت کند.

غضروف پیوندی برای عمل بینی طبیعی از کجا گرفته می‌ شود؟

غضروف مورد استفاده در این جراحی معمولاً از قسمت‌هایی مانند:

  • غضروف گوش: یکی از منابع رایج برای تهیه غضروف است.
  • غضروف دنده: در مواردی که نیاز به مقدار بیشتری غضروف باشد.
  • غضروف بینی: اگر بافت کافی در بینی خود فرد موجود باشد.

در مورد مراقبت های بعد از عمل بینی طبیعی بیشتر بدانید

شگردهای یک دوره ریکاوری موفقیت آمیز برای عمل بینی طبیعی

بلافاصله بعد از جراحی بینی طبیعی ، شما تحت مراقبت دقیق ، به اتاق ریکاوری انتقال داده می شوید و بعد از بازیابی کامل هوش ، یکی از دوستان یا نزدیکان تان ، شما را به منزل خواهد برد. در منزل ، در روز اول ، بخش عمده ای از روز را به استراحت خواهید گذراند و به شما توصیه می شود که برای کمک به کاهش ورم پس از عمل بینی طبیعی ، زیر سرتان چند بالش قرار دهید تا سرتان بالا باشد. همچنین برای کمک به رفع ورم و کبودی روی صورت کمپرس سرد بگذارید. در طول 24 ساعت اول ، یک رژیم غذایی سبک داشته باشید. در هفته اول ، گچ بینی برداشته می شود و در روز سوم بعد از عمل بینی طبیعی ، ورم به اوج می رسد و پس از آن فروکش می کند.

در هفته دوم ریکاوری جراحی بینی طبیعی ، بخش عمده ای از ورم از بین می رود و مقدار باقی مانده آن نیز به مرور فروکش خواهد کرد. اجتناب از ورزش های سنگین تا ماه سوم بعد از عمل کمک زیادی به سرعت گرفتن فرایند بهبود می کند. تا ماه ششم ، بینی به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کرده و شکل جدید بینی ، حس خوب بالا رفتن اعتماد به نفس را برای بیمار به همراه خواهد داشت. به طور کلی می توان گفت سپری شدن یک دوره یک ساله بعد از عمل بینی طبیعی ، نقطه ای است که می توان درباره نتیجه نهایی عمل بینی نچرال ، قضاوت کرد.

آیا بعد از عمل بینی طبیعی باید چسب بزنیم ؟

چسب زدن به بینی بعد از رینوپلاستی نچرال یک عملکرد رایج است و همچنین ، مدت زمان و روش آن بر اساس ترجیحات پزشک و ویژگی های عمل ، متفاوت است. جراح بینی طبیعی بعد از برداشتن گچ از روی این اندام ، به بینی بیمار خود چسب می زند. این چسب کمک می کند تا بافت های بینی در موقعیت پایدارتری در طول فاز بهبود قرار گیرند. همچنین این اقدام در کاهش ورم بعد از جراحی بینی طبیعی نیز موثر است و شکل جدید ایجاد شده در چارچوب بینی را کنترل می کند. نهایتاً ، دنبال کردن دستورات و توصیه های پزشک در خصوص چسب زدن به بینی طبیعی ، روش و نیز مدت زمان آن ، در طول دوره بهبود ، الزامی می باشد.

بهترین پوزیشن برای خوابیدن بعد از عمل بینی طبیعی

بعد از جراحی بینی طبیعی ، توصیه می شود در زمان خوابیدن ، سر را با استفاده از چند بالش بالا بیاورید و در حالت لمیده بخوابید. همچنین خوابیدن به پشت ، کمک می کند تا میزان ورم کمتر شده و از احتمال افتادن به روی صورت ، در زمان فرو رفتن به خواب ، پیشگیری شود. در طول دوره بهبود ، زمانی که به پهلو می خوابید ، ممکن است یک طرف بینی ، نسبت به طرف دیگر متورم تر شود و غیر قرینگی در طرفین بینی ایجاد شود. هر چند این حالت موقتی است ولی بمنظور پیشرفت دوره بهبود در یک مسیر هموارتر ، بهتر است توصیه های جراح را با دقت و مو به مو اجرا کنیم.

چند وقت بعد از عمل بینی طبیعی می توان ورزش کرد؟

دستورالعمل کلی ورزش کردن بعد از عمل طبیعی بینی ، اجتناب از فعالیت های فیزیکی سنگین برای یک دوره تقریباً 3-4 هفتگی است. البته ، لازم است قبل از شروع و از سر گیری فعالیت های ورزشی ، با پزشک مشورت کنیم. او با در نظر گرفتن دامنه جراحی بینی طبیعی و کیفیت ریکاوری ، و نیز با لحاظ کردن اولویت های روند بهبود برای هر بیمار ، توصیه هایی را در اختیار شما قرار می دهد تا دوره ریکاوری ، به بهترین و موفقیت آمیز ترین شکل ممکن سپری گردد.

عمل بینی طبیعی بهتر است یا نیمه فانتزی ؟

در پاسخ به این پرسش پر تکرار می توان گفت که جراحی بینی طبیعی در قیاس با مدل های دیگر ، انتخاب مطمئن تری است و طبق مشخصه های مدل نچرال ، برای هر نوع صورت و بینی مناسب است ؛ برخلاف سایر مدل ها یعنی فانتزی و نیمه فانتزی.

آیا در نچرال رینوپلاستی ، بر روی بینی قوس ایجاد می شود؟

در صورتی که آناتومی چهره فرد به گونه ای باشد که ایجاد قوس به طبیعی کردن فرم بینی کمک کند ، جراح طی جراحی بینی طبیعی شیک یک قوس ملایم را بر روی پل بینی اعمال می کند. در صورت عدم نیاز نیز طی عمل بینی طبیعی ، قوسی بر روی بینی ایجاد نخواهد شد.

آیا در جراحی طبیعی ، نوک بینی گرد می شود ؟

معمولا فرم گرد نوک بینی حالت طبیعی تری برای فرم کلی بینی ایجاد می کند و در اکثر مواقع ، در نتیجه عمل بینی طبیعی ، شما شاهد نوک بینی گرد خواهید بود ؛ مگر آن که جراح تشخیص دهد برای فرم طبیعی شیک نیاز است نوک بینی کمی از حالت گردی خارج شود.

دکتر محمد مجیدی
جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

دکتر محمد مجیدی ، جراح و متخصص گوش و حلق و بینی در شهر تهران هستند. ایشان با سال ها سابقه در این زمینه و بهره گیری از تکنیک جدید رینوپلاستی طبیعی شیک ، در کسب رضایت بیماران و افزایش آمار عمل های موفق ، عملکرد مطلوبی داشته است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
مریم
2 ماه قبل

دکتر مجیدی واقعا کارشون طبیعی و نچراله من که خیلی از عمل پیش ایشون راضیم اگر میخواهید بینی طبیعی و شیکی داشته بشید حتما به ایشون مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

چاپ صفحه
پرینت